longing for som love....

Förlåt för att jag inte alls har uppat idag, men jag har fatsikt en väldigt bar ursäkt och den är att jag har faktiskt jobbat :) 7-16, och det var inte lätt ska jag säga dig, jag fick jobba med någon ny idag, en kille och han hette daniel. I morgon blir det också jobb, fast då jobbar jag 6-14 så jag måste kliva upp 5 i morgon :o
Ne men det ska vi nog klara eller? Ja idag har det väl nte varit så mycket, kom hem från jobbet syrran låg fortfarande och sov :o ja jag vet, helt otroligt men det gjorde inget sen har vi käkat och jag har tagit en varm och skön dusch, det var så varmt att mensvärken försvann för en stund, men nu är den tillbaka :(
Snart är det dags för kväller här hemma, Sara och Emma kommer hem alldeles snart
och då ska vi nog göra i ordning lite té och mysa lite få något varmt och gott i magen :)

Ja det blev tjejkväll fasänn jag skulle upp tidigt men det var hur roligt som helst och jag fick två presenter ett jättefint halsband av malin och en jättefin fotlänk av Emily <3 Tack mina sötisar! <3




Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0