everything but still nothing

Hej alla mumsisar! <3 Hur är det med er?
Jag trodde att jag skulle bada hur mycket som helst idag men nej du, det har blivit en massa andra saker ist :)
vi har varit och handlat och sen var vi iväg till en familj som mamma och dom känner
och där grillade vi och käkade efterrätt, mamman gjorde speciell tll mig :)
hon var så snäll som gjorde det för mig :) Men det ska nog bli ett dopp innan jag går och lägger mig iaf :)
Oskar åkte ju båt idag med sina jobbarkompisar så vi får väl se när han kommer hem :)
för han skulle ringa och säga godnatt <3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0