Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself



1. Att fotografera är det bästa jag vet, för då har jag världen i min hand! <3
2. I morgon får jag och Oskar nycklarna till vår lägenhet.
3. Jag har en pappa som jag inte vet vem det är.
4. Jag försöker alltid skämta för att få andra att må bra, för då mår jag bra.
5. Mina vänner är dom bästa, dom gör en alltid glad <3
6. Jag klarar inte av att se på skräckfilmer, jag kan inte ens titta lite grann, då kan jag inte sova på kvällen och jag tänker på filmen i flera nätter.
7. Jag skulle vilja bo under vatten för varje gång jag ser en sjä eller liknande blir jag alltid glad.
8. Jag har alltid varit rädd för monster under sängen.
9. Jag är ingen typisk tjej, jag klarar av att ta lite skit under naglarna och jag skulle faktiskt vilja kunna meka med bilar.
10. Jag kan ibland bli attraherad av tjejer som liknar killar, altså kort år och killkläder och så, men inte alla bara vissa som tex Sassa från IDOL.
11. Jag skulle vilja vara med i en film. Hur coolt som helst? :D
12. Den senaste tiden har jag blivit lite av en plugghäst, jag längtar tillbaka till skolan för att jag vill visa att jag kan klara av att få höga betyg.
13. Jag har en riktig bästa vän som alltid finns där för mig och som jag älskar, och det är Sarah <3
14. Jag tror alltid att spindlar ska äta mig när jag sover själv.
15. När jag var mindre ville jag bryta benet för att få åka rullstol, jag tänkte alltid ut hur jag skulle göra, men jag vågade aldrig.


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0