Det är svårt att sova med syskon

Förlåt för att det var så länge sen jag skrev, jag känner mig så otroligt dum mot er läsare och jag ber verkligen om ursäkt <3 Just nu sitter jag och väntar på att mina syskon ska somna för att hunden skällde och nu tror dom att det är någon utanför huset eller nåt och dom vågar inte sova om jag inte är vaken och vaktar. Jag som inte alls sovit mycket på grund av mina syskon är helt slut, mina ögon vill bara stänga sig och jag vill sova. Jag skulle ha varit här till på fredag men jag tror inte att jag kommer att klara det om jag inte får sova, jag är inte van med en massa ljud när jag ska sova, så antagligen kommer jag att sova hemma hos pappa i morrn och sen på onsdag fråga om Oskar kanske vill hämta mig. För jag klarar inte va ingen sömn, för jag måste plugga och då måste man verkligen få sova! Jag saknar Oskar jättemycket nu, jag önskar att han var här och höll om mig och sa att det är lugnt att vi kan gå och lägga oss han och jag. Jag hatar att sova ensam utan honom det känns bara helt fel, det finns ingen som kan bråka med mig om plats i sängen eller någon som kan snarka, det saknar jag, plus att ha någon som håller om en <3





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0