Gamla och nya videos 09-11

Några videos som jag hitade när jag och Sarah kollade egenom datan :D
PS: YES! Jag är såhär :P


Jag och Sarah leker med mina förra katter,
dom tycker om att leka med borsten.
detta är sommaren 09


Tråkkanalen var ett tv-program som sändes under andra världskriget,
det var absolut inte många som fick se på det men det gjorde inte så mycket eftersom att det var tråkigt!
Programmet hade bara en tittare och det var Sarah Norling.


Detta var min största skräck under våren 09!


Detta var när jag färgade håret svart för 3 dagar sedan.


Jag och Sarah mimar till ManBoy nu våren 11.


Här var jag riktigt jävla kåt, men inte fan fick jag något ligg!


Jag försökte döda en fluga när Sarah filma, och jag var inte glad på´n eller,
våren 09.


Jag leker fjortis :P


Sarah skrämmer mig, och skriker om någon jävla isfru :@



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0