homework with the girlz!

Sitter på Waynes med Emily och Sarah och ska plugga, men ibland måste man bara ta en paus....
Det finns en sak som jag bara måste säga, det är dagens roligaste citat :D
"Jag tycker att minigrisar är jättesöta, men inte när dom är döda.." xD sååååå roligt.

Och kan ni tro det jag blev så jävla sur i skolan på en viss person som inte hjälper till med grupparbetet vi har
så nu måste jag bära på en tung jävla väska. men men... jag känner även att jag inte kommer att klara av Kerstin fram till studenten jag kommer seriöst att hugga huvudet av henne med hennes egna kryckor.
Hon inbillar sig en massa saker som inte är sanna och sen får man skit för det :@

Ne nu går vi över till lite roligare saker, jättemånga har sagt att jag är söt idag :) jag har på mig ett diadem med en rosett på och jag känner mig faktiskt söt :P När jag kommer hem ska jag iaf spela kinect för det är så himla kul, ska även köpa lite fler spel, tex zumba så att man kan börja träna lite :) så att man kan bli fin till beachen 2011 ;)

Mer kommer när jag kommer hem :)


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0