Mer shopping!

Japp jag och Oskar var och handlade igen :) idag drog vi till valbo och det kändes så bra :P Men nu ska jag faktiskt plugga jag har inte pluggat alls idag så lite måste jag ändå hinna med. Sen får jag sitta i morrn igen -.- det är så otroligt drygt, jag fatatr inte mycket xP Men ni får ha det så bra <3


Mascara H&M 139:-
(Oskar köpte)


foundation H&M 149:-
(Oskar köpte)


7 par strumpor H&M 99:-
(Oskar köpte)


leggings Gina Tricot 178:-


trosor Gina Tricot 150:-


BHar Cubus 199:-


Pyamas Cubus 199:-


Nagellack Cubus 39:-


Nya påslakan och örngott



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0