Nu kör vi!

Igår satt jag vid datan från när jag kom hem från skolan och jag kände att jag började bli trött så jag trodde att klockan var typ 9-10 på kvällen. Så jag gick till sängen och satte på mig pyamas och sen gick jag och la mig men då kollade jag på klockan och då var den bara 7 xD Jag var skit trött så jag somnade vid 8 :P

Idag blir det redovisning på experimenten som vi var ut och gjorde igår :) jag hoppas att det kommer bli bra men det kommer det nog. Nu sk ajag sätta mig och äta frukost och kolla lite på våra bästa år och sen göra mig i ordning till skolan, men ni får ha det så bra <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0