Dagens outfit



Svarta leggings med hjärtan på
Svarta shorts
blått linne


Idag blir det en massa plugg för i morrn ska allt vara inlämnat och det är mycket stress nu.
Jag fattar inte hur lärarna tänker? Fattar dom inte att det blir tufft om dom inte säger något förrän sista dagen?
Om en timme börjar skolan, det har varit skönt att få sova ut lite :)
jag hoppade till och med över Våra Bästa År för att få sova lite mer.
Nu känner jag mig utvilad och redo att köra igång med de som ska lämnas in.


♥ Sarah

Hahaha, jag hoppade också över Våra bästa år :'''D

2011-05-19 @ 09:43:53
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0