Hemma

Just nu sitter jag hemma och kollar på våra bästa år som jag missade i måndags och idag :)
Jag har även tppat busskortet mitt på bussen och troligtvis kommer jag inte att få tillbaka det så jag måste skaffa ett nytt i morrn i skolan om jag kommer in... Apropå bussar och skola så när jag och Emma gick till bussen idag när vi skulle hem såg vi en buss som hade "ej i trafik" efter det gick det till såhär:

Jag: "Vad är det för buss? Ej i trafik"
Emma: "Vad gör den i trafiken då?"
Jag: "Hahaha, jag vet inte, bussar är dumma, dom säger en sak och menar en annan."
Emma: "Hahaha, som Kerstin då. Kerstin är som en buss."
Jag och Emma: "Hahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!"

Jag tänkte att jag skulle uppa bloggen på bussen hem, men det fanns inget internet :(
Men ni är väl glada över att jag uppar va? För om ni inte är det kan jag sluta igen :)


bild från bussen :D


♥ emmäää

hahahahahaha :D

2011-05-10 @ 21:13:12
♥ Sarah

Hahaha, bra sagt av Emma! :D

2011-05-10 @ 22:32:09
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0