hos mamma

Ja, det är ju så att jag ska vara hos mamma nu i veckan, men det är bara för att jag och Oskar ska vara ifrån varandra ett tag. Men det är inget allvarligt jag vill bara att han ska uppskatta mig och visa att
han verkligen älskar mig <3

Men jag önskar helst att jag var där med honom nu i hans famn :( <3
Jag vet jag är riktigt töntig och att det bara har gått en dag men jag mår inte bra utan Oskar
jag känner mig tom och ensam fasstän jag har massa människor runt omkring mig.

Igår när Oskar skjutsade mig hem till mamma kände jag mig ledsen HELA vägen och när han sen skulle åka hem kunde jag inte släppa honom jag ville bara hålla om honom hela tiden och jag grinade som bara den.
Inatt kunde jag inte sova heller, kanske sov jag i nån timme men inte mer än det.

Jag vill bara hem jag vet inte om jag orkar vara kvar enda till söndag så jag tror faktiskt att jag kan komma hem på fredag för då har vi inte sett varandra på iaf 5 dagar och jag tycker iaf och jag vill nog hem snarast.


ÄLSKLING! JAG SAKNAR DIG! <3<3<3<3<3<3<3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0