It al feels so good

Gud vad skönt det känns att vara klar med alla saker till skolan :)
nu är det bara att lämna in allt på måndag och bli fri :D Okej inte riktigt fri men nästan,
vi har bara svenska och engelska kvar som vi har saker att göra,
först ska vi prata om ett land på engelskan och sen prata om en bok på svenskan.
Sen är det bara roliga saker vi ska göra som att åka till stockholm
och då ska jag köpa lite nagellack och sånt som jag alltid köper :)



Idag var jag och Oskar på dejt <3
eftersom att jag hade så mycket att göra förra veckan så gick vi inte ut dagen vi firade 3 år,
men det gjorde inget eftersom att vi gjorde det idag, och när vi kom hem åt vi glass
och doppade jordgubbar i choklad som vi matade varandra med <3
Det var jättemysigt, efter att vi ätit upp deserten satte vi oss på en filt i gräsmattan
och vi låg där i blommorna och lyssnade på musik och myste <3







PS: bilder kommer i morgon <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0