It´s just not the prfect timing

Mår inte bra har ont i magen och jag vet inte varför? Jag skulle egentligen ha varit iväg till skolan för att kolla på modevisning men eftersom att jag har ont i magen får det bli vila och datan. Skolan var kort, jag drog till skolan men gjorde ingenting så jag tyckte att det var ganska onödigt för jag hade fått mer gjort om jag varit hemma från början. i Morgon är det skola igen och vi ska redovisa en sak som jag gör tillsammans med två andra och jag måste skriva allt för dom bara går , så jag får väl säga att jag gjorde det mesta. Men jag tror nog att läraren vet. Ja ne nu ska jag plugga lite så att jag får det här gjort till i morrn. Puss på er <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0