on my way home

Jag vill inte riktigt sitta på den här bussen, jag sitter längst bakoch det sitter två äckliga och tjocka gubbar bredvid mig och dom luktar inte gott kan jag lova...... :/ så det var ju lite tråkigt tycker jag. Idag kommer Oskar och hälsar på mig hos mamma, så jag vet inte riktigt när jag ska hem, om jag inte åker hem idag så åker jag hem på fredag. Meen man vet ju inte vad Oskar vill. Men det har bliovit lättare att sovanu och dt kommer nog bara bli bättre nu :) Men asså jag är sädd för att andas här!!! HJÄLP!!.....jag försöker att koncentrera mig på musiken i öronen men det är svårt dom ser så äckliga ut... blockerar hela gången förfan. Men det är ju bara 1 timme kvar hem typ........ rädda mig någon??? är det ingen som bryr sig om mig???



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0