Pluggfika med Sarah i palmlandet

Detta inlägg är över ett dygn försenat, så ni vet!

Det är fett med niss här i Nice! (Skoja, vi är på uteserveringen inne på mingel&bar, men det ser ut som om att det är utomland här!) Det finns en kille, skoja hahah.. Det finns en kille som sitter och glor på oss, eh ja, & han är fett med creep. Han glor hela tiden! Ska han inte komma hit nån gång eller?! Eh ja, bara så att ni vet, så är det Sarah som skriver, och det är jag som säger, så då kanske ni förstår varför det är så konstigt skrivet.. han tittar hit IGEN..(!)

Vi har pluggat, som FAN, nej det har vi inte.. inte riktigt, men nästan.. halvt, cirka.. ;) Iallafall, så är vi nästan klar med frågora, vilket känns skönt.. slipper Kerstin bli sur på oss.. HAN KOLLAR HIT.. hela tiden.. :o Snart, om ett tag, ska jag dra hem till mamma över veckan, för personliga anledningar. Vilket betyder, sol, bad och massa strand! Äh bara skoja, inge strand alls.. bara skoja. BARA sol och bad. Om min tå tillåter.. Tänk om min stortå blir VIT när man solar? Men det är ju som en liten hatt över, jävla sovsäck! Åhåå, gud! Min mama! Självklart att du skriver det också..

Orkar inte skratta nå mer, ont i kinderna. Nu kollar BÅDA! Aja, OH MY MAMA! Look at jeansmannen.. Hur ska vi avsluta hela skiten? Eh, ja.. har ingen aning. Hur mycket är klockan? Ah, klockan är tio över tre.. kul.. kanske man ska ta sig hemåt snart.. packa klart de sista.. fan, äckelväskorna kommer ju va skit tunga, usch.. Ah! Nej! Men nu så ska jag va tyst så att Sarah inte kan skriva mer, så ni får ha det så JÄVLA bra, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har uppat, jag skäms verkligen, jag slår mig på fingrarna... Haha, ligger ner och tror han är snygg!! Haha, Sarah.. PUSS PUSS på er herrå! Ps, han glor fortfarande.. :P



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0