plugga hela dagen.......

Har precis vaknat och älskling är och handlar frukost för någon anledning har jg drömt om stora runda knäckebrön med leverpastej och gurka så nu kommer jag att få det, han är så gullig. Iaf så har jag nästan inte tid att blogga men dt kommr väl att bli så att jag lägger ut några inlägg lit då och då idag eftersom att jag ska sitta vid datan och plugga hela dagen så tt jag får allt gjort någon dag :)

här kan ni få se vad jag ska göra:

* Arbetsmiljöfrågor
* Ledrskapsfrågor
* Intervjua en ledare
* Diskussionsfrågor med Sarah och Johanna
* smittspridning
* "Thrillerdansen"
* Intervjua mormor
* Ledarskapsuppgifter
* VG/MVG - uppgift i ledarskap
* Expriment rapport
* Näringskedja rapport
* Miljöförändringar
* Hemsidan
* Musikläxan
* MVG i musik
* Fritidsfrågor
* Kändis - Adam Sandler
* Frågor om fritid då och nu
* Ensro
* Florida, USA
* MVG - uppgift svenska språk
* Läsa "Hon går genom tavlan och ut ur bilden"
* Bokrecension
* Instuderingsfrågor till EU-provet


( jag är klar med dom jag strykt över är jag klar med, de som är feta håller jag på med och dom som är kursiv har jag inte börjt med)



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0