When you are bored

1. Tre namn jag lyssnar till:
Linda
Pinns (sarah kallar mig det)
gumms (Oskar kallar mig det)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
mina ögon
att jag är ganska duktig på att sminka
att jag oftast är glad

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
att jag vet att jag kan men ändå inte gör något
mitt temprament

4. Detta är jag rädd för:
Spindlar
Att bli ensam
Clowner
m.m.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
kärlek (vänner och pojkvän)
Skratt
foton

6. Tre saker jag absolut inte vill/kan göra:
Döda någon
Hålla i en spindel
Svika en vän

7. Detta tycker jag om att göra:
Shoppa
Lyssna på musik
Fotografera
Sjunga
Dansa
Spela teater
Blogga
Mysa med min vovve
Sova med älskling
Vara med tjejerna
Prata hemlisar med Sarah
osv!

8. Detta vill jag göra just nu:
Resa någonstans med tjejerna
Mysa med älskling
Vinna en miljon
sova

9. Bästa känslan:
Att allt blir som man tänkt
att man får så höga betyg som möjligt
När man vet att man betyder något

10. Värsta känslan:
Bakfylla
Mensvärk
När man har bråkat med någon

11. Egenskaper som jag gärna vill att min partner har:
Allt som Oskar har

12. Är jag kär just nu?
Ja

13. Jag vill gifta mig:
Självklart!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Bo utomlands
Resa med tjejerna
Gifta mig
Bo i villa
Få barn
Vara med i en film

15. Min käraste ägodel:
Min kamera, mobilen, mina djur och mina närmaste!

16. Något jag vill ha i present:
En dator
Massa pengar, för jag vill SHOPPA!

17. Detta har jag på mig just nu:
trosor, bh, linne och shorts

18. Favoritkläder:
har ingen aning beror på årstid och humör

19. Favoritdjur:
Kanin

20. Följande musikstil tilltalar mig mest:
Blandat

21. Favoritlåt just nu:

Vet inte

22. Roligaste ämne i skolan:
Musik! och engelska

23. Tråkigaste ämnet i skolan:
Ledarskap & arbetsmiljö, elsäkerhet..

24. En bok jag gillar:
twhilight böckerna

25. En film jag gillar:
Twilightfilmerna, Remember Me. Tittar inte så mycket på film.

26. Tv-program jag gillar:
Desperate Housewives, Våra bästa år

27. En doft jag gillar:
Oskrs parfym

28. Detta äter jag gärna:

Grillade majskolvar med vitlökssmör! :D

29. Dricker helst:
Loka vattenmelon

30. Favoritgodis:
shoklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Los Angeles, Thailand, Paris, New York, och till London!

32. Färg på mina ögon:
Blå

33. Min längd:
173 cm

34. Jag tror på:
Spöken

35. Jag spelar:
trummor :)

36. Personer som jag beundrar:
Oj detta blev svårt....

37. Så här bor jag:
I radhus

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen :)

39. Det här får mig att gilla en person:
Snäll, kan förstå sig på min humor, skiter i vad andra tycker

40. Det här får mig att ogilla en person:
Falska personer som snackar skit bakom ens rygg
Sura och negativa personer som bara gnäller
Personer som ger "bitchblickar" och hånleénden
USCH!

41. Favoritfärg:
Svart, vit, rosa, lila

42. Favoritcitat:
"Live your life like theres no tomorrow"

43. En hemlighet jag vet:
Varför ska jag skriva det här? Då är det ingen hemlighet

44. Bästa present jag fått:
Halsbandet av Oskar

45. Senast köpta skiva:
Minns inte

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögon
Min längd

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Magen
Låren

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan forma tungan riktigt myckket.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
något som flyger

50. Vad lyssnar du på just nu?
tvn
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Har gjort: Varit i skolan, pluggat, ätit, pluggat, suttit vid datan. Ska göra: skriva klart det här och sen sova.

52. Var är dina föräldrar födda?
Gävle

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
vet inte
4. Vilka är dina favoritrestauranger?
Jensens beafhouse

55. När badade du i en pool senast?
Hofors, haha! :D

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Massvis på mellanstadiet, sen fyra stycken hittils på gymnasiet
Men succén var Othellopjäsen!

57. Hur många barn vill du ha?
2 en flicka och en pojke

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Death metal, dansband

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?


60. Vad har du för TV-kanaler?
De vanliga

61. Har du åkt moped någon gång?
Yeeah

62. Har du busringt någon gång?
Haha vem har inte?

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Yes!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Har bara varit till danmark

66. Har du en egen trädgård?
Nope

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Simpsons kanske

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Tror det

69. Badkar eller duschkabin?
Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Tittar inte på film så mycket så jag vet inte

71. Favoritpizza?
Hawaii :D

72. Chips eller popcorn?
Chips med dipp

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Ingen

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Öh, nö?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Oskar, och vi åt på Church Street

78. Favoritchoklad?

Degistive kanske? Eller Amigo när den fanns

79. När röstade du senast?
Aldrig röstat.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
aldrig

83. Klarar du att tanka själv?


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Nix

85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
På Scandic CH och Café Pazzo (praktik)

87. Vad var det senaste du handlade?
Loka vattenmelon

88. Har du svimmat offentligt:
Näe

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Hitta den sanna kärleken självklart. Men skulle inte sitta fel o va mångmiljardär heller ;)

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nä, måste känna personen först

91. Har du ringt något betalnummer:
Tror inte det?

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Jadå, det kan man säkert

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Aldrig gjort det. Jag hatar sjukhus, fyfan

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Japp det hade jag.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Ingenting

96. Vad har du i din väska:
Kalender, Pennor, Papper, laddare, plånbok kanske mer.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
TV/data typ

98. Vad är du tacksam för idag:
Att mina vänner är världens bästa!
Att min pojkvän är underbar!

99. Var hittade du den här listan:
På sarahs blogg :)

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Alla som vill! :D


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0