Betygen!

Jag vet inte om jag blev riktigt näjd med dom här betygen jag är riktigt sur på mig själv att jag inte fick fler MVGn men vad ska man göra om lärarna inte säger allt till en, i trean kommer jag bara sitta hemma och plugga och då kommer det inte vara några Gn på papperet iaf. inte VGn heller eller jo kanske något enstaka men inte alls många! Jag ska kämpa som bara den.

Kommunikation - MVG
Arbetsmiljö och säkerhet - VG
Ledarskap - VG
Naturkunskap - VG
Engelska A - VG
Estetiskt val - musik - VG
Individuella - webbdesign - VG
Idrott - G



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0